اخبار - آرشیو

گزارش ششمین نشست از سلسله نشست‌های همایش «روش‌های پژوهش در علوم انسانی و اجتماعی»

ششمین نشست از سلسله نشست‌های همایش «روش‌های پژوهش در علوم انسانی و اجتماعی: رویکردهای نوپدید و چالش‌های پیش‌رو» با سخنرانی دکتر عبدالرحمن حسنی‌فر و دکتر محمّدامیر احمدزاده سوم مهرماه ۴۰۲ در پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی، برگزار شد‌‌‌‌. مدیریت جلسه نیز بر عهده دکتر فرزانه میرشاه‌ولایتی بود‌‌‌‌.

ادامه مطلب

گزارش پنجمین نشست از سلسله نشست‌های همایش «روش‌های پژوهش در علوم انسانی و اجتماعی»

پنجمین نشست از سلسله نشست‌های همایش «روش‌های پژوهش در علوم انسانی و اجتماعی؛ رویکردهای نوپدید و چالش‌های پیش‌رو» نشستی به همت گروه پژوهشی مدیریتِ پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی، در تاریخ ۲۵ تیرماه ۴۰۲ برگزار شد. در این نشست دکتر عبدالمجید مبلغی (استادیار پژوهشکده انقلاب اسلامی) و دکتر سیّدمحمدتقی موحدابطحی (استادیار پژوهشکده تاریخ و فلسفه علم) حضور یافتند و سخنان خود را ارائه کردند. مدیریت این نشست نیز بر عهده دکتر فرزانه میرشاه‌ولایتی بود.

ادامه مطلب

گزارش چهارمین نشست از سلسله نشست‌های همایش «روش‌های پژوهش در علوم انسانی و اجتماعی»

چهارمین نشست از سلسله نشست‌های همایش «روش‌های پژوهش در علوم انسانی و اجتماعی: رویکردهای نوپدید و چالش‌های پیش‌رو» با سخنرانی دکتر مسعود قیوّمی و دکتر آتوسا رستم‌بیک، ۱۱تیرماه ۱۴۰۲ در پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی برگزار شد.مدیریت این نشست نیز بر عهده دکتر الهام ابراهیمی بود.

ادامه مطلب