کارگاه آموزشی آشنایی با ویژگی ها و مولفه های داستان های برنامه فبک و راهنمای آن
سقراط معلمی سازهگرا و رئالیست |
مفاهیم حلقه کند و کاو ( تعریف ، ویژگی ها و ... ) |
حلقه کند و کاو (تمرین عملی ) |
تفکر انتقادی برای دانش آموزان |
آموزش تفکر انتقادی- ارزیابی |
آیا فکرپروری کودکان در آموزش و پرورش ما قابل اجراست؟ |
بررسی وضعیت آموزش فلسفه برای کودکان در ایران در روزجهانی فلسفه |
برنامه فبک و تلویزیون |
تفکر انتقادی در برنامه فلسفه برای کودکان و تمرین برخی مغالطات مبتلا به کودکان |
تفکر انتقادی در حلقه کندوکاو کودکان با حضور دانش آموزان |
تمرین تفکر انتقادی در حلقه کندوکاو کودکان (استدلال) |
تمرین مغالطات رایج در کلاس درس فلسفه برای کودکان |
داستانهای برنامه فبک، فرم و محتوا |
فلسفه برای کودکان و تعلیم و تربیت |
اخلاق فلسفه برای کودکان |
آشنایی مختصر با برنامه فبک و جایگاه داستان ها در برنامه فبک |
معرفی داستانهای فبک |
مبانی آسیب شناسی روان شناختی ترجمه داستان های فبک |
«رشد اخلاقی در برنامه فبک» 13 تیرماه |
«تعامل فلسفه و روان شناسی در برنامه فلسفه برای کودکان» 8 خردادماه 1390 |
آموزش به شیوه بحث و گفتگو: روش اسکار برنیفیه در پژوهشگاه علوم انسانی در نشست تخصصی با مخاطبین فلسفه برای کودکان |
یادگیری خودگردان و وجوه مشترک آن با فلسفه برای کودکان در تاریخ 14 اسفند 1391 |
«هم سویی و سوء برداشت های نظری از دیدگاه ویگوتسکی در برنامه فلسفه برای کودکان» 91/7/18 |
«مخاطبان نوجوان و فکرپروری» در مرکز پژوهشهای صدا و سیما 91/8/28 |
«کاربرد آموزشی نظریه ویگوتسکی » تاریخ 91/9/11 |
«مقایسه یادگیری اکتشافی مستقل و همیارانه در نظام آموزش » 91/11/7 |
« کودک عقلانی، کودک خوشحال » 17 مهر 1392 |
«جایگاه تفکر مراقبتی و هیجانی در عقلانیت» 19 خرداد 1392 |
« چگونه تفکر مراقبتی را در حلقه های کندوکاو رواج دهیم » در نشست تخصصی با حضور جین وان پارک مورخ 93/7/15 |
نگاهی به نقد های داخلی بر برنامه فبک در دیماه 1393 در نشست تخصصی با مخاطبان فلسفه برای کودکان در پژوهشگاه علوم انسانی |
کارگاه «داستان نویسی در برنامه فلسفه برای کودکان و نوجوانان» - بهمن و اسفند93 |
رشد شناختی در داستان های فبک مورخ 22 شهریور 1392 |