برگزاری هفتمین نشست از سلسله نشست های ماهانه " هم‌اندیشی مخاطبان وفعالان فلسفه برای کودکان و نوجوانان"

۲۹ تیر ۱۳۹۳ | ۲۰:۲۸ کد : ۷۷۹۲ خبر و اطلاعیه
تعداد بازدید:۱۹۶۹
برگزاری هفتمین نشست از سلسله نشست های ماهانه  " هم‌اندیشی مخاطبان وفعالان فلسفه برای کودکان و نوجوانان"

 گروه فلسفه برای کودکان و نوجوانان ( فبک ) پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی هفتمین نشست از سلسله نشست های ماهانه  " هم‌اندیشی مخاطبان وفعالان فلسفه برای کودکان و نوجوانان " را  با موضوع : هنر در برنامه آموزش تفکر فلسفی و با سخنرانی آقای دکتر محمدرضا سوداگر ( عضو هیات علمی دانشگاه شهید چمران اهواز) برگزار خواهد کرد.

  گروه فبک از کلیه مربیان، فعالین و علاقمندان حوزه فلسفه برای کودکان، روانشناسی، فلسفه و همچنین معلمین مدارس برای شرکت  در این نشست که 4 شهریورماه 1393 از ساعت 14.30تا 16.30 در سالن حکمت پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی برگزار خواهد شد دعوت کرده است .

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید  با شماره تلفن 88046891  - 021  الی 3 داخلی 264  و یا آدرس ایمیل fabak_g@yahoo.com  تماس حاصل فرمایید .

 

مکان: بزرگراه کردستان، نبش خیابان 64 غربی، پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی، سالن حکمت

 

 

 

چکیده:

برنامه آموزش تفکر فلسفی نیازمند واسطه هایی تسهیل گر است تا امورانتزاعی را برای کودکان قابل لمس نماید لذا برای ارتباط مناسبتر با آنان، هنر مدعی این امر است. براین مبنا هنربه عنوان یک تسهیل گر ارتباطی در برنامه آموزش تفکر فلسفی  می تواند ایفای نقش نماید، دراین کارگاه سعی برآن است تا با ارائه یک نمونه از تجربیات کارگاهی، شیوه این تسهیل گری مورد بررسی ونقد قرار گیرد. این برنامه  به ترتیب در سه بخش: کارگاه عملی،  تبیین مبانی نظری بخش کارگاهی ونقد وبررسی کار انجام شده، با مشارکت حاضران در جلسه برگزار خواهد شد.

فایل های ضمیمه


نظر شما :