طرح تصویب شده

تحلیل تاریخی و بازخوانی انتقادی تاریخ و روند تحول برنامه های آموزشی رشته علوم تربیتی در مقاطع گوناگون تحصیلی از تاسیس تا سال ۱۳۹۵

۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۲:۴۸ کد : ۱۶۸۶۳ معرفی پروژه ها
تعداد بازدید:۷۴۷
دشواری در فهمِ چیستی و ماهیت علوم انسانی، به تعریف چیستی و ماهیت موضوع های علوم انسانی نیز تعمیم یافته است و به همین دلیل در تعریف علوم تربیتی به عنوان یکی از موضوع های علوم انسانی، اتفاق نظر وجود نداشته است و تعاریف از آن بر اساس پارادایم های مختلف علوم انسانی متفاوت بوده است.

لینک دانلود فایل

( ۱ )

نظر شما :