شرایط شرکت در مناقصه واگذاری تعمیر و نگهداری تاسیسات

۱۰ اسفند ۱۳۹۳ | ۰۳:۳۰ کد : ۹۵۳۳ خبر و اطلاعیه
تعداد بازدید:۹۵۵۲
شرایط شرکت در مناقصه واگذاری تعمیر و نگهداری تاسیسات

پیرو شرایط آگهی منتشره در روزنامه اطلاعات مورخ 04/12/1393  از شرکت کنندگان تقاضا می‌شود ضمن رعایت شرایط مقرر در مناقصه واگذاری خدمات مربوط به سیستم تاسیسات سرمایش و گرمایش پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی در سال 1394 شرکت نموده و برابر اسناد و  مدارک، قیمت پیشنهادی خود را از تاریخ 04/12 الی 17/12/93  اعلام فرمایید. ضمناً روز بازگشایی پاکت‌ها دوشنبه 18/12/93 راس ساعت 15 بعدازظهر در دفتر معاونت اداری، مالی و مدیریت منابع پژوهشگاه خواهد بود.

موضوع مناقصه:

عبارت است از سرویس مرتب ماهانه و تعمیرات لازم، راهبری، نگهداری سیستم گرمایش و سرمایش کلیه ساختمانهای پژوهشگاه علوم انسانی به شرح ذیل:

1ـ پنج دستگاه کولر و سیستم گرمایش (حرارت مرکزی) ساختمان کتابخانه استاد مینوی واقع در خیابان شریعتی بعد از استاد مطهری کوچه سعدی

2ـ چیلر ابزوربشن (برودتی جذبی) با ظرفیت 250 تن آب گرم به همراه کلیه فن کوئل‌های زمینی و سقفی نصب شده و کلیه متعلقات دیگر مانند  دیگ و برج خنک کننده، الکتروموتورها و همچنین سرویس و نگهداری تابلوهای برق، بانک خازن وسیم کشی مربوطه در ساختمان مرکزی پژوهشگاه واقع در بزرگراه کردستان نبش خیابانی ایران شناسی.

3ـ چیلر ویلتر با ظرفیت 100 تن به همراه تمامی  فن کوئل‌ها و متعلقات مربوطه همچنین خدمات مربوط به نگهداری سیستم برق ساختمان تحصیلات تکمیلی پژوهشگاه واقع در جنب پل کریم خان.

4ـ سرویس تعمیر و نگهداری  موتورخانه  و متعلقات مربوطه در ساختمان فرهنگ همچنین کولرهای آبی موجود در ساختمان مذکور به آدرس خ 64 شرقی، 12 متری احداثی، پلاک 6

5- سرویس مرتب برنامه ای و بازدید و تست ماهانه از یک  دستگاه مولد برق MWM تیپ TBD234V8 به شماره سریال 02264 جهت انجام کنترل های لازم و تعمیرات مربوطه.

شرایط عمومی مناقصه:

1ـ پیمانکار ملزم به پرداخت حقوق و مزایای کلیه کارکنان خود طبق تعیین مزد شورای عالی کار  بوده و کارفرما هیچگونه تعهدی در این زمینه نخواهد داشت.

2ـ پیمانکار در پیشنهاد خود کلیه هزینه‌ها را در نظر گرفته و از هیچ بابت بعداً حق درخواست اضافه پرداخت نخواهد داشت، پیمانکار تأیید می‌نماید که هنگام تسلیم پیشنهاد مطالعات کافی به عمل آورده و هیچ گونه جهل به قانون یا قیمت از پیمانکار پذیرفته نیست.

3ـ پیمانکار حق استفاده از کارگران زیر 18 سال و اتباع خارجی را ندارد.

4ـ پیمانکار موظف است برای کلیه کارکنان خود قبل از شروع به کاربرگ عدم سوء پیشینه تأییدیه سلامت جسمی و روحی و پایان خدمت وظیفه یا معافیت در مورد مشمولین از مبادی ذیصلاح ارائه نماید.

5ـ پیمانکار تعهد می‌نماید که در صورت اعلام عدم رضایت کارفرما از هر یک از افراد طرف قرارداد شرکت ظرف مدت 48 ساعت وی را تعویض و فرد با صلاحیتی را جایگزین نماید.

6ـ پیمانکار متعهد است کلیه عملیات موضوع پیمان را طبق مشخصات و دستورالعملهای ارائه شده توسط پژوهشگاه و با بهترین روشهای اجرایی با ابزار و ماشین‌آلات به وسیله افراد طرف قرارداد به هزینه خود انجام دهد.

7ـ خروج کلیه اموال از داخل پژوهشگاه به بیرون با هماهنگی کارفرما امکان پذیر است و پیمانکار نمی‌تواند بدون هماهنگی با کارفرما در طول شبانه روز آنها را از پژوهشگاه خارج نماید.

8ـ پیمانکار نمی‌تواند به هیچ‌وجه تمام و یا قسمتی از موضوع قرارداد را به اشخاص حقیقی یا حقوقی دیگر واگذار نماید.

9ـ کارفرما می‌تواند در صورت عدم رضایت از نحوه اجرای کار با اطلاع قبلی (کتبی یک ماهه) به پیمانکار قرارداد را فسخ و با پیمانکار تسویه نموده و با یکی از شرکت‌کنندگان واجد شرایط عقد پیمان نماید.

10ـ پیمانکار می‌بایست کلیه موارد ایمنی را رعایت نموده و چنانچه در حین انجام امور کارهای موضوع قرارداد حادثه‌ای رخ دهد که منجر به صدمه، جراحت و یا فوت پرسنل گردد و یا بر اثر فعل و یا ترک فعلی خسارتی به پژوهشگاه، شخص یا اشخاص ثالث وارد آید کارفرما (پژوهشگاه) از این بابت هیچ گونه مسئولیتی نخواهد داشت و کلیه مسئولیتها به عهده پیمانکار  می‌باشد.

11ـ در صورت بروز هرگونه خسارت (جزئی کلی) به مجموعه پژوهشگاه که بنابر تشخیص دفتر حقوقی پژوهشگاه، پرسنل پیمانکار متخلف محسوب گردد، مسئولیت کلیه خسارات وارده و جبران خسارت به عهده پیمانکار خواهد بود.

12ـ شرکت باید گواهی تأیید رضایت فعالیت از مراکز و سازمانهایی که قبلاً با آنها همکاری کرده‌اند ارائه نمایند.

تبصره: شرکت‌های که کمتر از 3 سال سابقه کار دارند در صورت برنده شدن باید سپرده نقدی به میزان 20% ارائه نمایند.

13ـ شرکت پیمانکار موظف است در ابتدای عقد قرارداد نسبت به انجام بیمه مسئولیت مدنی کارفرما در قبال کارکنان طرف قرارداد خود را انجام و رونوشت آن را به پژوهشگاه تسلیم نماید.

14ـ سپرده برنده اول مناقصه که ظرف مدت یک هفته از اعلام نتیجه مناقصه حاضر به تسلیم تضمین انجام تعهدات و تنظیم قرارداد یا انجام معامله نباشد، به نفع پژوهشگاه ضبط می‌شود.

15ـ کلیه موارد مندرج در پیوست شماره 3 دستورالعمل نحوه انجام مناقصه و مزایده در معاملات عمده موضوع ماده 35 آئین نامه مالی و معاملاتی (فایل پیوست) جزو شرایط لاینفک این قرارداد می‌باشد.

شرایط و حدود خدمات مناقصه:

ـ تعمیر، سرویس، نگهداری، بهره برداری و راهبردی تأسیسات و تجهیزات گرمایش و سرمایش ساختمانهای اداری به نحوی که با کمترین هزینه و بهترین کیفیت کار کنند.

تبصره: هر نوع تعمیر تأسیسات اعم از سنگین و سبک و تجهیزات اداری مورد اشاره در بند فوق، مشمول دستمزد نخواهد بود.

ـ تأمین و پرداخت هزینه مواد و مصالح و قطعات تعویضی مورد نیاز کلاً به عهده کارفرما است.

تبصره: تهیه مصالح مصرفی، شامل نوار تفلون، نوار چسب برق، چسب آکواریوم، خمیر، کنف، تیغ موکت بری، انواع پیچ و مهره و واشر، واشر لاستیکی  شیرآلات، رولپلاک، میخ، میخ پرچ، بست کمربندی برق، میخ دوپایه و الکترود جوشکاری به عهده پیمانکار است.

ـ تنظیم، روغن کاری، تعمیر، تعویض قطعات، بازرسی وآزمایش همه قطعات و تجهیزات مکانیکی، الکتریکی و سیستم‌های ایمنی به عهده پیمانکار است.

ـ کلیه اسید شوئی‌ها،‌رسوب زدائی‌ها از سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی بر عهده پیمانکار می‌باشد.

ـ حفظ، نگهداری، کنترل و راهبردی سیستم‌های گرمایشی، سرمایشی، شامل تجهیزات موتورخانه و نظافت عمومی آنها به عهده پیمانکار است.

ـ بازدید و نگهداری شبکه آب مرکزی با پیمانکار است. (اعم از کلیه لوله کشی‌های آب مصرفی شهری و اضافه یا کم کردن لوله‌های جدید مورد نیاز و نصب شیرآلات مورد نیاز و لوله کشی‌ها و پمپ‌های تخلیه مربوط به چاه آب در پژوهشگاه)

ـ سرویس  عمومی برج‌های خنک کننده در طول هر ماه به عهده پیمانکار است.

ـ پیمانکار ملزم به ارائه برنامه نگهداری پیشگیرانه است و باید به طور ادواری کارایی برنامه را ارزیابی و در صورت نیاز تغییرات لازم را در آن اعمال نماید.

ـ پیمانکار باید دارای کارکنان مجرب برای انجام امور مختلف تأسیسات ساختمان باشد.

تبصره: پیمانکار می‌بایست نیروی انسانی لازم جهت انجام امور  منعقد شده را به صورت شبانه روزی در ساختمان‌های پژوهشگاه مستقر و به کار گمارد.

ـ تهیه و تأمین تمام ابزار و وسایل مورد نیاز برای انجام امور، بر عهده پیمانکار است و کارفرما هیچگونه تعهدی در خصوص تامین وسایل و ابزار کار ندارد.

ـ هرگونه تعمیرات مربوط به تأسیسات ساختمان‌ها باید بر حسب نیاز و براساس برنامه زمان بندی مدون و منظم که به پیمانکار ابلاغ می‌شود، انجام شود. نظارت بر آنها بر عهده  ناظر دستگاه کارفرما است.

ـ تمام خدمات نگهداری و سرویس باید براساس دستورالعمل‌ها، کتاب‌های راهنما و بروشورهای آنها انجام شود و منطبق با استانداردهای ملی نگهداری تأسیسات و تجهیزات در رابطه با بازرسی‌ها باشد.

ـ پیمانکار موظف است بلافاصله پس از تشخیص خرابی دستگاهها موضوع را کتباً اعلام و با تائید ناظر فنی و اجازه مسئولین ذیربط در پژوهشگاه نسبت به تعمیرات اقدام فوری بعمل آورد.

ـ تعمیر سرویس و نگهداری کلیه کولرهای آبی و برقی ساختمانهای مرکزی و تابعه با پیمانکار می‌باشد.

ـ هر گونه سرویس تعمیر و بازسازی کلید فن کوئل در ساختمانهای پژوهشگاه به عهده پیمانکار می‌باشد.

ـ همه تعمیرات باید براساس تعمیرات استاندارد و متداول  و با استفاده از ابزار و قطعات مشخص شده توسط کارخانه سازنده  و یا اقلام مورد نیاز با کیفیت یکسان یا بالاتر انجام شود.

ـ پیمانکار مکلف است تمام اقداماتی را که برای بهره برداری بهتر از تأسیسات، تجهیزات، کارایی و افزایش ایمنی و طول عمر آنها مورد نیاز است، به صورت کتبی به کارفرما  اعلام کند.

ـ برای حفظ، نگهداری و امنیت تأسیسات ساختمانهای اداری، استفاده از کشیک به طور شبانه روزی، ایام تعطیل و ساعات غیر اداری الزامی است.

نحوه ارائه یشنهاد:

شرکت کنندگان می‌بایست پیشنهادهای خود را درسه پاکت مجزا (الف، ب و ج) به شرح ذیل تسلیم نمایند.

مدارک و اسنادی که باید داخل پاکت «الف» قرار داده شود:

ـ‌ ضمانتنامه بانکی به میزان 10% مبلغ کل قرارداد در وجه پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی

مدارک و اسنادی که باید داخل پاکت «ب» قرار داده شود:

ـ فرم اطلاعات مربوط به سوابق شرکت

ـ تصویر سوابق حقوقی شرکت شامل اساسنامه، برگ آگهی تأسیس روزنامه رسمی به همراه آخرین تغییرات ثبتی در مورد دارندگان حق امضا مجاز برای اسناد مالی و تعهد آور.

ـ سوابق مناقصه گر مربوط به قراردادهای منعقده مرتبط با موضوع در سایر ادارات و سازمانهای دولتی و خصوصی.

ـ تصویر صفحه اول شناسنامه دارندگان حق امضا تعهد آور با تصویر کارت ملی.

ـ سایر اسناد و مدارک مناقصه و مواردی که احتمالاً در شرایط عمومی و خصوصی یا آگهی مناقصه عمومی مشخص گردید و مورد نیاز دستگاه مناقصه گزار می‌باشد.

ـ تصویر گواهی صلاحیت از وزارت کار و امور اجتماعی مربوط به سال 1394 ـ 1393.

ـ مستندات موید توانمندی‌های کاری، مالی و مهارتی شرکت

ـ برگ اعلام عدم شمول قانون منع مداخله کارکنان در معاملات دولتی

ـ تصویر لیست رتبه‌بندی از وزارت کار که نامه شرکت در آن مشخص شده باشد و ارائه رضایت‌نامه از سوی سازمان قبلی طرف قرارداد

مدارک و اسنادی که باید داخل پاکت «ج» قرار داده شود:

ـ قیمت پیشنهادی سالانه


فرم های مناقصه را در فایل های پیوستی ذیل دریافت کنید

فایل های ضمیمه

فایل صوتی

کلید واژه ها: پژوهشگاه ihcs research center پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی


نظر شما :