نشست «روش های تحلیل اجتماعی و فرهنگی رفتار کاربران ایرانی رسانه های اجتماعی»

۰۱ آذر ۱۳۹۳ | ۱۴:۲۷ کد : ۸۵۴۴ خبر و اطلاعیه
تعداد بازدید:۲۱۴۳
نشست «روش های تحلیل اجتماعی و فرهنگی رفتار کاربران ایرانی رسانه های اجتماعی»

نشست «روش های تحلیل اجتماعی و فرهنگی رفتار کاربران ایرانی رسانه های اجتماعی»

پژوهشکده مطالعات فرهنگی و ارتباطات پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی نشست علمی با عنوان «روش های تحلیل اجتماعی و فرهنگی رفتار کاربران ایرانی رسانه های اجتماعی» برگزار می کند.

چند سالی می شود که در فضای مجازی، شبکه های اجتماعی به عنوان نوع جدیدی از وب سایت ها متولد شده و کاربران و طرفداران زیادی پیدا کرده اند. شبکه های اجتماعی یکی از انوع رسانه های اجتماعی محسوب می شوند و محلی برای شکل گیری جماعت های مجازی و شبکه سازی کاربران اینترنتی هستند. شبکه های اجتماعی موفق شده اند تعداد قابل توجهی از کاربران اینترنتی را جذب کنند و در سال گذشته میلادی در میان چهار فعالیت اصلی کاربران اینترنتی قرار گرفتند. برخی تحلیلگران وب، آینده فضای مجازی را در اختیار این نوع سایت ها می دانند در این نشست سعی می شود تا کاربران اینترنتی که بر حسب نوع مواجه شان با شبکه های اجتماعی به شکل های مختلف دسته بندی شده‌اند مورد بررسی قرار گیرد.

زمان برگزاری نشست سه شنبه 11 آذرماه 1393  از ساعت 14 الی 17 می باشد.

محل برگزاری: بزرگراه کردستان،خیابان ایرانشناسی (64)، پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی، طبقه سوم، سالن اندیشه

برای دستیابی به اطلاعات بیشتر و یا سایر اخبار پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی به آدرس www.ihcs.ac.ir  مراجعه نمایید  

فایل های ضمیمه

کلیدواژه‌ها: پژوهشگاه ihcs research center پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی


نظر شما :