شانزدهمین جلسه شورای دبیران شورای بررسی متون و کتب علوم انسانی برگزار شد

۰۴ اسفند ۱۳۹۲ | ۱۸:۳۹ کد : ۷۳۱۳ خبر و اطلاعیه
تعداد بازدید:۱۹۶۹
شانزدهمین جلسه شورای دبیران شورای بررسی متون و کتب علوم انسانی برگزار شد.
شانزدهمین جلسه شورای دبیران شورای متون با حضور معاون راهبردی و دبیران گروههای تخصصی، روز شنبه مورخ26/11/92 در محل پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی برگزار شد.
در این جلسه، عزیز نجف‌پور معاون راهبردی دبیرخانه شورا، ابتدا به روند رو به رشد فعالیت‌های شورا از لحاظ کمی و کیفی در طی دو سال گذشته اشاره کرد و ضمن تشکر از زحمات دبیران گروهها، از ایشان درخواست کرد که در تداوم روند کنونی اهتمام لازم را به خرج دهند.
وی با اشاره به اینکه رئیس جدید شورای بررسی متون، یکی از مؤسسین شورا و همچنین رئیس گروه تخصصی تاریخ و تمدن شورا می‌باشد، ابراز امیدواری کرد که در مدیریت جدید شاهد رشد و ارتقای هرچه بیشتر فعالیت‌های شورای متون باشیم.
وی افزود شورای بررسی متون با توجه به سابقه وگستره علمی و کارشناسی خود، عملاً یک اتاق فکر توانمند برای نظام در مسیر تحول علوم انسانی است.
وی توضیح داد که مدیریت جدید به جدّ به دنبال حل مشکلات ساختاری و بودجه‌ای شورا است که در این صورت بسیاری از موانع فعالیت‌های گروههای تخصصی برطرف خواهد شد.
لازم به ذکر است که در ابتدای این جلسه، دبیران 13 گانه گروههای تخصصی شورا ضمن گزارش فعالیت‌های گروه مربوطه، زمان بندی ارایه برنامه سال 93 را هم به اطلاع شورا رساندند.
لازم به توضیح است که شورای دبیران شورای بررسی متون و کتب علوم انسانی به منظور ارتقای فعالیت‌ها و هماهنگی‌ دبیران، شنبه هفته سوم هر ماه تشکیل می‌گردد.

کلید واژه ها: پژوهشگاه ihcs research center پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی


نظر شما :