دسترسی به کتابخانه دیجیتال علوم انسانی در پژوهشگاه فراهم شد

۳۱ خرداد ۱۳۹۱ | ۱۸:۳۶ کد : ۳۰۶۵ خبر و اطلاعیه
تعداد بازدید:۵۷۲۱
<div style="text-align: right;"><span style="line-height: 115%;">دسترسی به کتابخانه دیجیتال علوم انسانی و دریافت(دانلود) کتاب های موجود در آن برای اساتید، دانشجویان و پژوهشگران علوم انسانی در کتابخانه مرکزی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی فراهم شد</span><span dir="LTR" style="font-size: 14pt; line-height: 115%;"> . </span></div>
دسترسی به کتابخانه دیجیتال علوم انسانی در پژوهشگاه فراهم شد

دسترسی به کتابخانه دیجیتال علوم انسانی و دریافت(دانلود) کتاب های موجود در آن برای اساتید، دانشجویان و پژوهشگران علوم انسانی در کتابخانه مرکزی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی فراهم شد .

کتابخانه دیجیتال علوم انسانی  با هدف ایجاد پایگاهی متمرکز حاوی منابع تخصصی در حوزه علوم انسانی و رفع نیازهای پژوهشی متخصصان این حوزه، با همت پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی و شهرداری تهران راه‌اندازی گردیده است. کتابخانه دیجیتال هم‌اکنون حدود صد هزار کتاب دیجیتال شامل 40هزار کتاب لاتین، و 40 هزار کتاب عربی، 2 هزار کتاب چاپی سنگی و سربی را در دسترس قرار داده است. جستجوی همزمان در فهرست رکوردها و تمام متن؛ جستجوی تمام متن با امکان تعیین دامنه جستجو در متن شامل پاورقی، فهرست مندرجات و متن و...، رتبه بندی (Ranking ) نتایج جستجو بر اساس  رتبه‌های استاتیک و پویا؛ طبقه بندی موضوعی منابع و امکان مرور و جستجوی  آنها بر اساس درختواره موضوعی، از قابلیت‌های مهم سامانه کتابخانه است .

گفتنی است کاربران اینترنتی با مراجعه به سایت http://ebook.tehran.ir می توانند کتاب های موجود در این کتابخانه را بصورت آنلاین مشاهده کنند اما دریافت(دانلود) کتاب ها صرفا با مراجعه به پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی و یا خانه کتاب شهر تهران میسر است .

 

 

 

 

 

 

فایل های ضمیمه

کلید واژه ها: پژوهشگاه ihcs research center پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی


نظر شما :

علی اشرف فتاحی ۱۰ دی ۱۴۰۰ | ۰۸:۳۳
خوب است