همزمان با گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی:

تجدید میثاق دانشگاهیان با آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام خمینی(ره)

۱۷ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۴:۰۰ کد : ۲۳۵۳۶ مهم‌ترین اخبار
تعداد بازدید:۵۰۲
تجدید میثاق دانشگاهیان با آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام خمینی(ره)

همزمان با فرارسیدن ایام دهه فجر و گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، از ساعت 10 الی 11 روز دوشنبه مورخ 17 بهمن‌ماه 1401،برنامه میثاق دانشگاهیان با آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام خمینی(ره) و تجدید عهد با مقام معظم رهبری در حرم مطهر بیان‌گذار جمهوری اسلامی برگزار شد.
به‌گزارش روابط عمومی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی، در این مراسم که با هماهنگی و برنامه‌ریزی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری انجام پذیرفت، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، دکتر محمدعلی زلفی‌گل، معاونان و مدیران مختلف وزارت علوم، رئیسان و معاونان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور، جمعی از دانشجویان و اقشار مختلف مردم حضور یافتند.
یکی از سخنرانان این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی رستمی، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها بود که با تبیین نقش امام(ره) در به‌صحنه آوردن مردم و نقش آحاد جامعه در دوران مختلف انقلاب ازجمله جنگ تحمیلی و...، به نقش دانشگاهیان و دانشمندان در پیشرفت‌های مختلف علمی و فناورانه اشاره کرد. وی در بخش دیگری از سخنانش بر نقش و اهمیت جایگاه دانشگاه‌ها در حل مسائل در جهت تعالی کشور به منظور رسیدن به اهداف انقلاب تأکید کرد.
در پایان این مراسم بیانیه تجدید میثاق جامعه دانشگاهی با آرمان‌های بنیانگذار انقلاب اسلامی و تبعیت از مقام معظم رهبری و ارزش‌های متعالی انقلاب و شهداء قرائت و مفاد آن مورد تأکید حاضران قرار گرفت.
همچنین تعدادی از مسئولان پژوهشگاه، اعضای هیأت علمی و کارکنان پژوهشگاه نیز با حضور در این مراسم، تجدید میثاق خود را با آرمان‌های انقلاب اسلامی اعلام کردند./پایان

 

کلید واژه ها: تجدید میثاق دانشگاهیان با آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام خمینی(ره) حضور در مرقد مطهر امام راحل


نظر شما :