هفتمین همایش بین‌المللی شمس و مولانا آغاز شد

۱۱ مهر ۱۴۰۰ | ۱۴:۱۶ کد : ۲۱۳۵۴ خبر و اطلاعیه
تعداد بازدید:۷۳۰
رونمایی از کتاب مجموعه مقالات ششمین همایش بین‌المللی شمس و مولانا، رونمایی از پروژه‌ی موزه‌ی شمس تبریزی ‏به صورت مجازی و حقیقی با همکاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان‌غربی و ... از دیگر برنامه‌های هفتمین همایش بین‌المللی شمس و مولاناست.
هفتمین همایش بین‌المللی شمس و مولانا آغاز شد

هفتمین همایش بین‌المللی شمس و مولانا آغاز شد

طبق برنامه هفتمین همایش بین‌المللی شمس و مولانا از روز دهم مهرماه 1400 به صورت مجازی در خوی آغاز شد و سخنران‌های مختلف طبق برنامه‌ی اعلام شده سخنان خود را ارائه کردند. دکتر قبادی، رئیس پژوهشگاه نیز درباره‌ی اهمیت برگزاری همایش بین‌المللی شمس و مولانا مواردی را مطرح کرد.

به گفته‌ی رضا جعفرپور مدیر اجرایی همایش بین المللی شمس و مولانا، در این رویداد علمی_بین‌المللی ۱۲ نفر از استادان برجسته‌ی کشور و ۱۱ ‏نفر از استادان و پژوهشگران کشورهای فرانسه، آمریکا، اسپانیا، ترکیه. بنگلادش و لبنان سخنرانی و مقالات خود را در حوزه‌های ادبی و عرفانی و معرفتی در خصوص شمس و مولانا ارائه می‌کنند. ‎

وی رونمایی از کتاب مجموعه مقالات ششمین همایش بین‌المللی شمس و مولانا، رونمایی از پروژه‌ی موزه‌ی شمس تبریزی ‏به صورت مجازی و حقیقی با همکاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان‌غربی و مؤسسه‌ی ایکوم را از ‏دیگر برنامه‌های این روز اعلام کرد که به دلیل شرایط کرونایی شهرستان و رعایت پروتکل‌های بهداشتی با حضور حداقلی ‏دوستداران شمس و مولانا برگزار می‌شود.

لینک ورود به همایش:

https://meeting.atu.ac.ir/ch/shams

کلید واژه ها: همایش شمس و مولانا خوی شمس تبریزی هفتمین همایش بین‌المللی شمس و مولانا


نظر شما :