موفقیت دانشجوی پژوهشگاه در دهمین دوره‌ی انتخاب رساله‌ها و پایان‌نامه‌های برتر

۳۱ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۰:۲۱ کد : ۲۱۰۳۲ خبر و اطلاعیه
تعداد بازدید:۱۴۶۲
رساله‌ی دکتری آیت‌اله فیروزی از پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی با عنوان «تحلیل نظریه‌ی عدالت اجتماعی معطوف به الگوی ایرانی_اسلامی پیشرفت؛ موانع و راهبردها» در میان آثار منتخب و برتر دیده می‌شود.
موفقیت دانشجوی پژوهشگاه در دهمین دوره‌ی انتخاب رساله‌ها و پایان‌نامه‌های برتر

 برگزیدگان دهمین دوره‌ی انتخاب رساله‌ها و پایان‌نامه‌های برتر مرتبط با الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت معرفی شدند

هر ساله مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت با هدف تشویق دانشجویان تحصیلات تکمیلی با پرداختن به موضوع الگوی پیشرفت، از رساله‌ها و پایان‌نامه‌های برتر مرتبط با الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت پس از داوری با اهدای جوایزی قدردانی به‌عمل می‌آورد.

همچنین از دوره‌ی دهم این فراخوان، اعطای امتیازات دیگری شامل دعوت از برگزیدگان مذکور به‌عنوان سخنران نشست‌های اندیشه‌ورزی و بهره‌مندی از ظرفیت علمی آن‌ها در اندیشکده‌های مرکز الگو در دستور کار قرار دارد. در دهمین دوره‌ی این فراخوان تعداد 135 رساله و پایان‌نامه از طرق مختلف به دبیرخانه فراخوان واصل شد که براساس شاخص‌های علمی و تخصصی مورد داوری قرار گرفته و در نهایت 5 اثر برگزیده شدند که رساله‌ی دکتری آیت‌اله فیروزی از پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی با عنوان «تحلیل نظریه‌ی عدالت اجتماعی معطوف به الگوی ایرانی_اسلامی پیشرفت؛ موانع و راهبردها» در میان آثار منتخب و برتر دیده می‌شود.

موفقیت حاصله را به دانشجوی موفق پژوهشگاه، همکاران، پژوهشگران و استادان این مرکز علمی_پژوهشی تبریک عرض می‌کنیم.

 

 

کلید واژه ها: رساله ها و پایان نامه های برتر آیت اله فیروزی


نظر شما :