«همایش ملی بازشناسی چالش‌های رشد اقتصادی در ایران» برگزار می‌شود

۲۳ خرداد ۱۴۰۰ | ۰۹:۴۸ کد : ۲۰۹۹۹ خبر و اطلاعیه
تعداد بازدید:۱۶۶۲
هدف این همایش شناسایی موانع تولید و دلایل پایین بودن میانگین رشد اقتصادی بلندمدت ایران و ارائه‌ی راه‏ حل‌‏های عملی جهت به‌سازی راهبردها و سیاست‏‌ها است.
«همایش ملی بازشناسی چالش‌های رشد اقتصادی در ایران» برگزار می‌شود


پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی همایش ملی بازشناسی چالش‌های رشد اقتصادی در ایران؛ تبیین موانع تولید و به‌‍سازی راهبردها و سیاست‌ها را در تاریخ 11 و 12 بهمن ماه 1400 برگزار می‌کند.


هدف این همایش شناسایی موانع تولید و دلایل پایین بودن میانگین رشد اقتصادی بلندمدت ایران و ارائه‌ی راه‏ حل‌‏های عملی جهت به‌سازی راهبردها و سیاست‏‌ها است. اقتصاد ایران باوجود در اختیار داشتن منابع و ظرفیت‌های قابل ملاحظه از مناظر گوناگون، در چند دهه‌ی اخیر نتوانسته از رشد باثبات و پایدار برخوردار شود و نرخ‌های پایین و پرنوسان رشد اقتصادی به مسئله‌ای بسیار مهم در آن تبدیل شده است. این همایش تلاش دارد تا بخشی از پشتوانه‌ی علمی لازم برای ایجاد شرایط مناسب‌تر در دست‎یابی به سطوح بالاتر و باثبات رشد اقتصادی را تبیین و ارائه کند.


از پژوهشگران گرامی در حوزه‏‌های مختلف علم اقتصاد و سایر رشته‌های علوم انسانی و اجتماعی دعوت می‌شود تا مقاله‌های علمی خود را به این همایش ارسال فرمایند. اطلاعات بیشتر در تارنمای همایش ارائه شده است.
 

فراخوان مقاله

همایش ملی بازشناسی چالش‌های رشد اقتصادی در ایران
تبیین موانع تولید و به‌سازی راهبردها و سیاست‌ها
11 و 12 بهمن 1400
مهلت ارسال چکیده مقالات:
15 شهریور 1400

مهلت ارسال متن کامل مقالات:

15 آذرماه 1400
تارنمای همایش:

http://economicgrowthconf.ihcs.ac.ir/fa/


National Conference of Growth Diagnostics in Iran: Explaining Production Obstacles and Reforming Strategies and Policies
 
Abstract deadline: 6 September 2021
Full paper deadline: 6 December 2021
Conference date: 31 January – 1 February 2022
Venue: Online (to be announced later)
Organizer: Institute for Humanities and Cultural Studies
submit your papers in Word format via Email to Ecogrowth1400@ihcs.ac.ir
More Information at:
http://economicgrowthconf.ihcs.ac.ir/en/
 

کلید واژه ها: فراخوان مقاله همایش ملی اقتصاد موانع تولید همایش ملی بازشناسی چالش‌های رشد اقتصادی در ایران economicgrowthconf


نظر شما :