نام دو عضو هیأت علمی پژوهشگاه در میان برگزیدگان طرح‌های صنعتی وزارت عتف

۰۱ دی ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۱ کد : ۲۰۱۹۷ مهم‌ترین اخبار
تعداد بازدید:۲۱۲۲
از ۵ طرح پژوهشی به عنوان طرح برگزیده‌ی پژوهشی قدردانی شد که در این میان، طرح دکتر علوی‌پور به عنوان تنها طرح برگزیده در حوزه‌ی علوم انسانی با اهدای لوح تقدیر و تندیس ارتباط با صنعت، مورد تشویق قرار گرفت.


نام دو عضو هیأت علمی پژوهشگاه در میان برگزیدگان طرح‌های صنعتی وزارت عتف

دفتر ارتباط با صنعت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری فهرست طرح‌های پژوهشی برگزیده‌ی صنعتی در سال ۱۳۹۹ را اعلام کرد. در این گزارش نام دو تن از اعضای هیأت علمی پژوهشگاه؛ دکتر سیدمحسن علوی‌پور با عنوان‌طرح «ارزیابی نقش سازمان‌های مردم‌نهاد در شناسایی و حل مسائل سالمندی» و طرح پژوهشی دکتر حمید سجادی با عنوان «ارتقاء عملکرد مدیریت امنیت داخلی در مواجهه با اعتراضات» به چشم می‌خورد.
لازم به یادآوری‌است که از جمع 120 طرح اعلام‌شده در هفته‌ی پژوهش طی جلسه‌ای با حضور دکتر رحیمی، معاون پژوهش و فناوری و دکتر غفاری، معاون فرهنگی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، از ۵ طرح پژوهشی به عنوان طرح برگزیده‌ی پژوهشی قدردانی شد که در این میان، طرح دکتر علوی‌پور به عنوان تنها طرح برگزیده در حوزه‌ی علوم انسانی با اهدای لوح تقدیر و تندیس ارتباط با صنعت، مورد تشویق قرار گرفت.

 

کلید واژه ها: طرح پژوهشی برگزیده صنعتی حمید سجادی سیدمحسن علوی‌پور طرح‌های صنعتی وزارت عتف صنعت و علوم انسانی ihcs research center


نظر شما :