گزارش دیدار دکتر قبادی با اعضای پژوهشکده اقتصاد و مدیریت

۲۲ آبان ۱۳۹۸ | ۰۶:۴۷ کد : ۱۸۸۱۱ مهم‌ترین اخبار
تعداد بازدید:۱۶۳۸
گزارش دیدار دکتر قبادی با اعضای پژوهشکده اقتصاد و مدیریت

دکتر قبادی، رئیس پژوهشگاه در ادامه بازدید از پژوهشکده ها، روز سه شنبه 21 آبان 98 با اعضای پژوهشکده اقتصاد و مدیریت دیدار کرد. در این دیدار که با حضور اعضای هیأت علمی و کارشناسان پژوهشکده صورت گرفت، در ابتدای جلسه، دکتر ابراهیم التجایی ضمن تشکر از بازدید ریاست پژوهشگاه از پژوهشکده اقتصاد و مدیریت گزارشی اجمالی از فعالیت این پژوهشکده در یکسال اخیر  و برنامه های پیش‌روی این پژوهشکده ارائه کرد. پس از آن اعضای هیأت علمی نکات، مسائل و مشکلات خود را با ریاست پژوهشگاه مطرح کردند.
در ادامه جلسه رئیس پژوهشگاه ضمن تشکر از دکتر التجایی و دیگر اعضای هیأت علمی این پژوهشکده از ظرفیت های بالای آن برای انجام پژوهش های کاربردی و فعالیت در جهت تنوع سازی درآمدهای پژوهشگاه گفت و بر لزوم  مشارکت آنها در انجام طرح های کارفرمایی به صورت گروهی و جمعی در جهت تحقق اهداف برنامه توسعه راهبردی پژوهشگاه تأکید کرد.
وی همچنین با اشاره به مسائل و مشکلات موجود گفت: در شرایط اقتصادی کنونی پژوهشکده اقتصاد و مدیریت می تواند با ارائه طرح ها و ایده های راهگشا، سیاستگذاران و دولتمردان را در رفع مشکلات یاری کند و می توان با ترسیم برنامه های راهبردی و معطوف به حل مسئله، اهمیت و نقش علوم انسانی در بهبود شرایط اقتصادی و اجتماعی کشور را بیش از پیش به نمایش گذاشت.

کلید واژه ها: پژوهشکده اقتصاد و مدیریت پژوهشگاه ihcs research center پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی


نظر شما :