بازدید «معاون هماهنگی و نظارت فرهنگی، اجتماعی و همکاری‌های منطقه ای» معاون اول رئیس جهمور از پژوهشگاه

۱۵ تیر ۱۳۹۸ | ۱۹:۰۳ کد : ۱۸۳۷۹ مهم‌ترین اخبار
تعداد بازدید:۲۵۳۰
بازدید «معاون هماهنگی و نظارت فرهنگی، اجتماعی و همکاری‌های منطقه ای» معاون اول رئیس جهمور از پژوهشگاه

بازدید دکتر مهدی علیخانی «معاون هماهنگی و نظارت فرهنگی، اجتماعی و همکاری‌های منطقه ای» معاون اول رئیس جهمور از پژوهشگاه

دکتر مهدی علیخانی «معاون هماهنگی و نظارت فرهنگی، اجتماعی و همکاری‌های منطقه ای» معاون اول رئیس جمهور روز شنبه 15 تیرماه 1398 ضمن بازدید از بخش های مختلف پژوهشگاه، با اعضای هیأت رئیسه و جمعی از اعضای هیأت علمی پژوهشگاه گفت و گو کرد.
در ابتدای این دیدار دکتر قبادی با معرفی پژوهشگاه، به قدمت و تنوع فعالیت های علمی و پژوهشی در رشته های مختلف علوم انسانی در این مجموعه اشاره کرد و فرصت ارتباط با نهادهای مختلف دولتی را بسیار مغتنم دانست.
در ادامه دکتر علیخانی با اشاره به ضرورت گسترش ارتباط مجموعه دولت به ویژه معاونت اول ریاست جمهوری با پژوهشگاه، بهره گیری از پژوهش های علوم انسانی در بخش های فرهنگی و اجتماعی و امور زیر بنایی اقتصادی و مدیریتی را اولویتی دانست که دولت به آن توجه ویژه ای دارد.

پس از آن اعضای هیأت علمی پژوهشگاه ضمن بیان دیدگاه های خود، ظرفیت ها و امکانات این مرکز پژوهشی مانند برگزاری نشست های تخصصی در موضوعات مختلف، تجربه اجرای طرح های کاربردی در علوم انسانی با جلب حمایت کارفرمایان مختلف، انجام پژوهش های مسئله مند میان رشته ای، تقویت نهادینه زبان فارسی، طرح کلان اعتلای علوم انسانی معطوف به پیشرفت کشور و مانند آن را برای اثرگذاری در فرایندهای برنامه ریزی توسعه کشور مورد تأکید قرار دادند.
پس از برگزاری این جلسه، دکتر علیخانی با حضور در کتابخانه مرکزی پژوهشگاه با گنجینه آثار خطی و چاپ سنگی منحصر به فرد آن آشنا شد.

کلید واژه ها: پژوهشگاه ihcs research center پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی


نظر شما :