نشست «سریالهای تلویزیونی ؛ عوامل کاهش یا جذب مخاطب؟» برگزار می شود
با همت معاونت فرهنگی- اجتماعی و با همکاری پژوهشکده مطالعات فرهنگی و ارتباطات دومین نشست از سلسله نشستهای ارزیابی سازمان صدا و سیما با عنوان «سریالهای تلویزیونی؛ عوامل کاهش یا جذب مخاطب؟» برگزار می شود. در این نشست دکتر مهدی فرجی مدیر سابق رسانه ملی در حوزه فیلم و سریال و دکتر اعظم راود راد عضو هیأت علمی گروه ارتباطات دانشگاه تهران به طرح دیدگاههای خود خواهند پرداخت.
این نشست روز سه شنبه 2 بهمن 1397 از ساعت 10 الی 12 در سالن اندیشه پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی به آدرس بزرگراه کردستان، خیابان دکتر آئینه وند (64 غربی) برگزار می شود.
ورود برای علاقمندان علوم انسانی آزاد است
نظر شما :