انتصاب دکتر حسینعلی قبادی به سرپرستی بنیاد دانشنامه نگاری ایران

۱۸ مرداد ۱۳۹۶ | ۲۱:۰۶ کد : ۱۵۴۶۶ خبر و اطلاعیه
تعداد بازدید:۲۰۱۱
انتصاب دکتر حسینعلی قبادی به سرپرستی بنیاد دانشنامه نگاری ایران

دکتر فرهادی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری طی حکمی، دکتر حسینعلی قبادی را با حفظ سمت به عنوان سرپرست «بنیاد دانشنامه نگاری ایران» منصوب کرد. متن حکم به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر حسینعلی قبادی

سلام علیکم؛

با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجارب جنابعالی و بر اساس پیشنهاد معاون محترم پژوهش و فناوری، به موجب این حکم با حفظ سمت به عنوان سرپرست بنیاد دانشنامه نگاری ایران منصوب می شوید.

انتظار می رود با توکل به خداوند سبحان، مأموریت و وظایف سرپرستی بنیاد را بر پایه قوانین، سیاست ها در چارچوب برنامه ها و جایگاه تشکیلاتی مصوب به انجام رسانید. بایسته است با پیروی از آموزه های اسلامی، مبانی علمی و راهبردهای دولت تدبیر و امید و جلب همکاری همه مدیران، کارکنان گرامی، نقشی شایسته در تحقق اهداف نظام علم و فناوری و نقش آفرینی آن در اقتصاد دانش بنیان و تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی ایفا نمایید.

دکتر محمد فرهادی

فایل های ضمیمه

کلید واژه ها: پژوهشگاه ihcs research center پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی


نظر شما :

باقر رمزی باصر ۳۰ دی ۱۳۹۶ | ۲۱:۴۹
سلام و درود به همه عزیزان حقیر در مبحث مهارتهای زندگی و علوم پیشگیری از اعتیاد و تالیف کتب ادبی - اجتماعی و علمی در باره اعتیاد و اعلام و ارائه به اداره محترم فرهنگ پیشگیری از اعتیاد اداره فرهنگ و ارشاد اسلام نیاز به دانشنامه اعتیاد دارم . آیا از طریق آن ارگان محترم میتوانم اقدام کنم ؟؟
پاسخ مدیر سایت ۲۸ آبان ۱۳۹۷ | ۱۱:۰۷

با سلام، از منابع کتابخانه پژوهشگاه می توانید استفاده کنید.