تبریک انتشار دوهزارمین کتاب سمت در حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و حجه الاسلام و المسلمین ناطق نوری

۱۲ آبان ۱۳۹۵ | ۲۱:۰۲ کد : ۱۴۳۶۶ خبر و اطلاعیه
تعداد بازدید:۱۳۶۴
تبریک انتشار دوهزارمین کتاب سمت در حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و حجه الاسلام و المسلمین ناطق نوری

دکتر حسینعلی قبادی رئیس پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی با حضور در سازمان مطالعه و تدوین علوم انسانی (سمت) انتشار دوهزارمین عنوان کتاب این سازمان با عنوان «سیر اندیشه اقتصادی متفکران مسلمان» را تبریک گفت.
در این دیدار که در حضور حجه الاسلام و المسلمین ناطق نوری، بازرس ویژه دفتر مقام معظم رهبری و دکتر فرهادی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شد؛ دکتر قبادی ضمن اهدای لوح یادبود انتشار دوهزارمین عنوان کتاب به دکتر احمدی رئیس سازمان سمت، بالندگی و شکوفایی این سازمان را یکی از مهمترین ثمرات فرهنگی انقلاب اسلامی خواند و اظهار امیدواری کرد، این بالندگی در سالهای آینده نیز تداوم یابد.
در ادامه این دیدار صمیمی، حاضران با اشاره به اشتراک ماموریت و اهداف پژوهشگاه و سازمان سمت، بر ضرورت گسترش همکاری های این دو نهاد علمی کشور در جهت اعتلای تمدن و فرهنگ ایرانی- اسلامی تاکید کردند و این دیدار را به عنوان نشانه ای از آمادگی و علاقه این دو نهاد برای همکاری بیشتر و نزدیک تر به فال نیک گرفتند.
در پایان این دیدار، دکتر قبادی از دکتر فرهادی درخواست کرد لوح یادبود را از طرف پژوهشگاه به نمایندگی از جامعه علوم انسانی کشور به دکتر احمدی اهدا کند که این امر با استقبال دکتر فرهادی روبرو شد.
متن لوح یادبود اهدایی پژوهشگاه به سازمان سمت به شرح ذیل است:

http://www.ihcs.ac.ir/UploadedFiles/8/29/42712.JPG

باسمه تعالی

حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای دکتر احمد احمدی
رئیس محترم سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی (سمت)

سلام علیکم،
سازمان شریف مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی (سمت) را می توان نمادی از پویایی علوم انسانی در پیشبرد تمدن ایرانی – اسلامی دانست  و رونمایی از دو هزارمین کتاب  منتشره این سازمان با عنوان « سیر اندیشه اقتصادی متفکران مسلمان» برگ زرّینی بر خدمات علمی و پژوهشی این نهاد معتبر علمی است که خود  نشان می دهد این سازمان تحت تدابیر دلسوزانه، خردمندانه و عالمانه حضرتعالی، به جایگاهی رفیع  در پیشرفت حرکت علمی کشور دست یافته است.
یقیناً بیش از سه دهه کوشش های صادقانه آن سازمان  در تدوین و توسعه منابع درسی علوم انسانی در دانشگاه ها، نقش مؤثری را در پیشبرد و  نیل  به اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی و  افزایش آگاهی   اهل علم و معرفت  ایفا کرده است و امید است این نقش همچنان با قوّت و قدرت ادامه یابد.
این رویداد فرخنده را خدمت جنابعالی و همکاران محترمتان تبریک عرض می کنم و تداوم توفیق آن سازمان معظم را از درگاه ایزد متعال خواستارم.

توفیق از خدا و توکل بر اوست
حسینعلی قبادی
رئیس پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی


http://www.ihcs.ac.ir/UploadedFiles/8/29/42717.JPG

http://www.ihcs.ac.ir/UploadedFiles/8/29/42716.JPG

http://www.ihcs.ac.ir/UploadedFiles/8/29/42718.JPG

http://www.ihcs.ac.ir/UploadedFiles/8/29/42719.JPG

http://www.ihcs.ac.ir/UploadedFiles/8/29/42720.JPG



فایل های ضمیمه

کلید واژه ها: پژوهشگاه ihcs research center پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی


نظر شما :