انعقاد تفاهم نامه علمی – آموزشی بین دانشگاه دولتی روسی – ارمنی (اسلاونی) و پژوهشگاه علوم انسانی

۰۵ آبان ۱۳۹۵ | ۱۶:۲۵ کد : ۱۴۳۲۳ خبر و اطلاعیه
تعداد بازدید:۱۳۸۵
انعقاد تفاهم نامه علمی – آموزشی بین دانشگاه دولتی روسی – ارمنی (اسلاونی) و پژوهشگاه علوم انسانی


روز شنبه مورخ 17 مهر ماه سال 95 تفاهم نامه­ علمی آموزشی بین دانشگاه دولتی روسی ارمنی (اسلاونی) و پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی با حضور آقای پرفسور پارکیو آوتیسیان،  قائم مقام دانشگاه روسی ارمنی، و آقای دکتر سید سجاد علم الهدی، معاون پژوهشی و تحصیلات تکمیلی پژوهشگاه منعقد شد.

در این دیدار طرفین ضمن بررسی راه­های گسترش همکاری­های علمی و پژوهشی مشترک در زمینه­ های مختلف علوم انسانی و اجتماعی ازجمله علوم سیاسی، اقتصاد، روابط بین­ الملل و... به ویژه اسلام شناسی، انتشار آثار مشترک، برگزاری همایش­ها و نشست­ های علمی بین­ المللی، رفع موانع جهت استفاده از فرصت­ های مطالعاتی برای اعضای هیأت علمی و... بر تسریع در اجرایی ساختن این تفاهم نامه با تعیین نمایندگان دو طرف تأکید کردند.

یادآور می­ شود پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی برای تحقق برنامه­های راهبردی 5 ساله خود و به منظور معرفی آثار و دستاوردهای مختلف در حوزه علوم انسانی و اسلامی در ایران و در جهت گسترش ارتباطات بین ­المللی با مراکز مختلف علمی در اروپا، آمریکا، آسیای مرکزی و خاورمیانه، تفاهم­ نامه­ های متعددی را منعقد کرده است تا با بهره­ مندی از ظرفیت­ ها و توانمندی­ های سایر مراکز علمی دنیا، در رسیدن به اهداف و برنامه­ های خود موفق باشد.


http://www.ihcs.ac.ir/UploadedFiles/8/29/42533.JPG

 


http://www.ihcs.ac.ir/UploadedFiles/8/29/42534.JPG


http://www.ihcs.ac.ir/UploadedFiles/8/29/42535.JPG



http://www.ihcs.ac.ir/UploadedFiles/8/29/42536.JPG

 


فایل های ضمیمه

کلید واژه ها: پژوهشگاه ihcs research center پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی


نظر شما :