دیدار دکتر قبادی با اعضای پژوهشکده نظریه‌پردازی سیاسی و روابط بین الملل

۲۵ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۴:۵۲ کد : ۱۲۹۸۸ خبر و اطلاعیه
تعداد بازدید:۱۸۳۶
دیدار دکتر قبادی با اعضای پژوهشکده نظریه‌پردازی سیاسی و روابط بین الملل

دیدار سرپرست پژوهشگاه با اعضای پژوهشکده نظریه‌پردازی سیاسی و روابط بین‌الملل روز سه‌شنبه 20 دی‌ماه 94، با حضور آقایان دکتر فتح‌الهی، دکتر علی‌قنبری، دکتر قنبرلو، دکتر مصلح، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر مهدوی‌زادگان، دکتر علوی‌پور و خانم مؤیدی صورت گرفت.

در این جلسه، دکتر قبادی ابتدا ضمن تبریک ایام ا... دهه فجر و گرامیداشت یاد امام و شهدا، از اعضای پژوهشکده تشکر و اهداف برگزاری این دیدار را محورهایی از جمله: پیگیری برنامه توسعه پژوهشگاه و بحث در مورد انطباق برنامه‌ها و عملکردهای پژوهشکده‌ها و مراکز با برنامه توسعه، بررسی ایفای نقش ملی و فراملی پژوهشکده‌ها و مراکز، تعامل عمیق تر با اعضای پژوهشکده‌ها و مراکز، استماع مسائل مشکلات عمومی پژوهشکده‌ها و مراکز بیان کردند .

در ادامه دکتر فتح‌الهی، سرپرست پژوهشکده نظریه‌پردازی سیاسی و روابط بین‌الملل، ضمن تشکر از حضور دکتر قبادی در شورای عمومی این پژوهشکده، به تشریح وضعیت و فعالیت‌های این پژوهشکده از جمله طرح‌های اعضای هیأت علمی، برگزاری نشست‌ها و سخنرانی‌ها علمی مرتبط با مسائل روز و جدید (همچون محیط زیست، سیاست علوی و...)، ارتباطات و تعاملات بیرونی پژوهشکده و... پرداختند .

سپس اعضای هیأت علمی نیز سایر مسائل از جمله: موضوع فضا و امکانات پژوهشکده، وضعیت صفحه مجازی پژوهشکده و گروه‌ها، آمادگی برای انتشار خبرنامه یا پژوهشنامه توسط پژوهشکده، مسائل مرتبط با وضعیت آموزشی و تحصیلات تکمیلی، کارشناسان، مجله، فرایند تصویب طرح‌نامه‌های اعضای هیأت علمی در شورای پژوهشی و رساله‌های دانشجویان در شورای تحصیلات تکمیلی، ساختار پژوهشکده و سایر مسائل پرداختند .

در پایان دکتر قبادی ضمن بررسی مسائل مطرح شده و اعلام حمایت از برنامه‌های پژوهشکده، تأکید کرد که کوشش خود را برای پیگیری و رفع مسائل به کار می گیرد .


















http://www.ihcs.ac.ir/UploadedFiles/8/26/36311.JPG


فایل های ضمیمه

کلید واژه ها: پژوهشگاه ihcs research center پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی


نظر شما :