دوره های برگزار شده مرکز آموزش های تخصصی آزاد در سال ۱۳۹۶
ردیف | عنوان دوره برگزار شده | |
---|---|---|
1 | آشنایی با نظامهای رتبهبندی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی و جایگاه آنها | |
2 | آشنایی با ویژگیها و مولفههای داستانهای برنامه فبک و راهنمای آنها | |
3 | آشنایی با ویژگیها و مولفههای محتواهای غیرداستانی برنامه فبک (انیمیشن، نقاشی و بازیهای مورد استفاده در حلقه کندوکاو) | |
4 | آشنایی با آئیننامه ارتقاء مرتبه | |
5 | آشنایی با پایگاه های اطلاعاتی و روشهای جستجو | |
6 | آشنایی با حیطه های معناشناسی و کاربرد آن در مطالعات قرآنی - معنا شناسی ایمان در قرآن کریم | |
7 | آشنایی با شیوه تصحیح متون با استفاده از امکانات رایانهای | |
8 | آشنایی با عوامل خطر و حفاظت کننده مصرف مواد روانگردان در بین نوجوانان | |
9 | آشنایی با فلسفه میان¬فرهنگی | |
10 | آشنایی با کتابخانه و استفاده از نرم افزارها و منابع کتابخانه | |
11 | آشنایی با متن کاوی در زبان و ادبیات فارسی | |
12 | آشنایی با مکتب های اقتصاد کلان | |
13 | آشنایی با نرم افزار تحلیل داده های کیفی مکس کیو دی اِی MAXQDA | |
14 | آشنایی با نرم افزار تحلیل داده های کیفی مکس کیو دی اِی MAXQDA | |
15 | آموزش روش ترجمه از عربی به فارسی و بالعکس | |
16 | آموزش زبان آرامی ( سریانی ) | |
17 | آموزش مهارتهای تفکر به کودکان و نوجوانان ( کودکان 10 تا 12 سال ) | |
18 | آموزش مهارتهای تفکر به کودکان و نوجوانان ( کودکان 7 تا9 سال ) | |
19 | آموزش مهارتهای تفکر به کودکان و نوجوانان (نوجوانان 13 تا 16 سال) | |
20 | اخلاق کار از دیدگاه امام علی (ع) | |
21 | از روایت تا گفتمان : چالش های نشانه- معنایی متن ادبی | |
22 | استعاره و تمثیل در کلمات قصار نهج البلاغه | |
23 | اسطوره شناسی و اسطوره های ایرانی | |
24 | اصول طراحی و تولید نرم افزارها و سامانههای تخصصی زبان و ادبیات فارسی | |
25 | اصول مطالعات سکهشناختی | |
26 | بازآفرینی مهارت های گفتگو | |
27 | بازخوانی و تحلیل منظومه عرفانی محی الدین بن عربی | |
28 | بازخوانی و تحلیل دیالوگ فایدروس افلاطون با محوریت مفهوم سخن وری(بلاغت) | |
29 | بررسی مفهوم پارادایم و چگونگی بکارگیری آن در علوم انسانی | |
30 | بررسی و تحلیل رویکرد عصری – اجتماعی در تفسیر قرآن کریم | |
31 | بهکارگیری تخصصی ابزارهای نرم افزاری در تحقیقات زبان و ادبیات فارسی (مجموعه آفیس) | |
32 | بوکر عربی خوانی | |
33 | پایان نامه نویسی | |
34 | پایان نامه نویسی و استخراج مقاله از پایان نامه نویسی | |
35 | تاریخ انگاره تفسیر به رای: رویکرد تاریخی, تطبیقی و تحلیلی | |
36 | تاریخ شفاهی هنر و معماری | |
37 | تحلیل و بررسی رمانهای زنان نویسنده عرب | |
38 | تحول آرای فلسفی یورگن هابرماس درباره نقش دین در حوزه عمومی | |
39 | تدوین استراتژی پژوهشی مسأله محور در ساحت فلسفه | |
40 | تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان - مدرسه علمیه حضرت خدیجه (س) | |
41 | تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (دوره تکمیلی ) گروه 1 | |
42 | تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (دوره تکمیلی ) گروه 2 | |
43 | تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (دوره عملی) | |
44 | تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (دوره عملی) | |
45 | تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (دوره مقدماتی ) | |
46 | تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (دوره مقدماتی ) در اصفهان | |
47 | تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (دوره مقدماتی ) کانون گفتگو | |
48 | تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (دوره مقدماتی ) گروه 1 | |
49 | تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (دوره مقدماتی ) گروه 2 | |
50 | تربیت مربی نهاد کتابخانههای کشور ( تکمیلی ) - استان آذربایجان غربی | |
51 | تربیت مربی نهاد کتابخانههای کشور ( مقدماتی ) - استان آذربایجان شرقی گروه 1 | |
52 | تربیت مربی نهاد کتابخانههای کشور ( مقدماتی ) - استان آذربایجان شرقی گروه 2 | |
53 | تربیت مربی نهاد کتابخانههای کشور ( مقدماتی ) - استان آذربایجان غربی | |
54 | تربیت مربی نهاد کتابخانههای کشور (استان یزد) تکمیلی | |
55 | تربیت مربی نهاد کتابخانههای کشور (استان یزد) مقدماتی | |
56 | تربیت مربی نهاد کتابخانههای کشور (تکمیلی ) - استان آذربایجان شرقی گروه 1 | |
57 | تربیت مربی نهاد کتابخانههای کشور (تکمیلی ) - استان آذربایجان شرقی گروه2 | |
58 | ترجمه فیلم و سریال از زبان عربى به فارسى و بالعکس | |
59 | ترجمه هم زمان تخصصى ( هم ردیف ) | |
60 | تصحیح نسخه خطی | |
61 | تفاوت ها در دیدگاه مولانا و شمس | |
62 | تفسیر و کاربردهای بالینی ویرایش چهارم مقیاس هوش وکسلر با استناد به شواهد پژوهشی | |
63 | تکنیک های نوین در تاریخ شفاهی | |
64 | جنبههای نمایشی زنان در شاهنامه | |
65 | حرکت در جهان بینی مولانا | |
66 | راهکارهای انجام پژوهش¬های معتبر و مستند علمی- دانشگاهی ( به کمک منابع موجود در وب و چگونگی انتشار مقالات مستخرج از آن ) | |
67 | راهکارهای انجام پژوهش¬های معتبر و مستند علمی- دانشگاهی ( به کمک منابع موجود در وب و چگونگی انتشار مقالات مستخرج از آن ) در دانشگاه الزهرا | |
68 | روش تحقیق | |
69 | روش تحقیق ( تحلیل گفتمان ) | |
70 | روش تحقیق (با رویکرد پژوهشهای کمی) | |
71 | روش تحقیق با رویکرد پژوهشهای کیفی | |
72 | روش تحقیق در زبان و ادبیات فارسی با استفاده تخصصی از امکانات رایانهای | |
73 | روش تحقیق در زبان و ادبیات فارسی بر پایه متن کاوی | |
74 | روش ها و مکاتب تفسیری | |
75 | رویکرد نوین به آموزش زبان انگلیسی با تاکید بر فرهنگ بومی | |
76 | رویکرد ژانری در مطالعات ادبی | |
77 | رویکردهای معناشناسی در مطالعات قرآنی | |
78 | ریسک فاکتورهای شناختی یادگیری آموزشگاهی؛ دوره اول: پردازش دیداری | |
79 | زبانشناسی تاریخی | |
80 | زندگی هدفمند (طراحی آینده) | |
81 | سیر تضییق فقهی حضور اجتماعی زنان در روایات اسلامی | |
82 | شاهنامه خوانی: شرح و تحلیل داستان رستم و اسفندیار | |
83 | شاهنامه و متون پهلوی | |
84 | شاهنامه فردوسی: داستان سیاوخش2 | |
85 | شیوه های نگهداری و حفاظت از کتب و اسناد کاغذی | |
86 | صرف و نحو کاربردی | |
87 | صورتبندی مطالعه فلسفه سیاسی اسلامی در غرب | |
88 | طراحی و اجرای پژوهش، با تکیه بر مطالعات قرآنی میانرشتهای | |
89 | طرح¬نامه نویسی | |
90 | طرحنامه نویسی | |
91 | فرایند انجام پژوهش کمی | |
92 | فلسفه پزشکی ( مخصوص دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جیرفت) | |
93 | فلسفه پزشکی ( مخصوص هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت) | |
94 | فیشبرداری و دستهبندی دادهها در پژوهش (آموزش نرمافزار onenote) | |
95 | قرائت متون تخصصی انگلیسی( رشته علوم قرآن و حدیث ) | |
96 | کارگاه آموزشی چند صدایی اخلاقی در دنیای مجازی | |
97 | کاربست روش پدیدارشناسی در تحقیق | |
98 | کاربست نظریه زمینه ای در تحقیق | |
99 | کارگاه ترجمه | |
100 | مارکس و هایدگر: بحثی درباره اومانیسم | |
101 | مبانی سواد رسانه ای در خانواده | |
102 | مدرسه تابستانی با موضوع «تحکیم صلح ونفی افراطی گری و خشونت ورزی» - جامعه شناسی صلح | |
103 | مدرسه تابستانی با موضوع «تحکیم صلح ونفی افراطی گری و خشونت ورزی» - روانشناسی صلح | |
104 | مدرسه تابستانی با موضوع «تحکیم صلح ونفی افراطی گری و خشونت ورزی» - صلح در قرآن | |
105 | مدرسه تابستانی با موضوع «تحکیم صلح ونفی افراطی گری و خشونت ورزی» - صلح و خشونت از منظر موازین حقوق بشر | |
106 | مدیریت اطلاعات علمی و منابع الکترونیکی | |
107 | مدیریت اطلاعات علمی و شخصی (PIM) در فضای کلود (Cloud) و آموزش استفاده از نرمافزار Mendeley | |
108 | مسأله شناسی در پژوهش های اجتماعی | |
109 | معانی فلسفه در اندیشه یونانی | |
110 | مقاله نویسى علمى پژوهشى به زبان عربى | |
111 | مقاله نویسی و دانشنامه نگاری | |
112 | مکالمه و ترجمه همزمان ( عربى به انگلیسى و بالعکس ) | |
113 | مکتوبات عین القضات همدانی 3 | |
114 | مهارت های ده گانه زندگی (Life Skills) | |
115 | مهارت های ده گانه زندگی (Life Skills) ( 5 مهارت اول) | |
116 | نظریه پردازی در حوزه مطالعات زنان ( با محوریت امنیت انسانی زنان از منظر قرآن ) | |
117 | نظریه پردازی در حوزه مطالعات زنان ( با محوریت مدیریت و جنسیت زنان از منظر قران) | |
118 | نظریه پردازی در حوزه مطالعات زنان ( با محوریت فقه زنان از منظر قرآن ) | |
119 | نظریه پردازی در حوزه مطالعات زنان (با محوریت حقوق انسانی زنان از منظر قران) | |
120 | نقد داستان - کارگاه دوم : نقد روانشناختی داستان | |
121 | نقد داستان - نقد جامعه شناختی رمان | |
122 | نقش و کارکرد لحن درفرآیند تولید معنا (مطالعه موردی غزل های حافظ) | |
123 | نگارش مقاله علمی –پژوهشی | |
124 | نگارش مقاله علمی –پژوهشی | |
125 | نگارش و ارسال مقاله به مجلات ISI | |
126 | نمایه سازی بین المللی نشریات | |
127 | هرمنوتیک فلسفی به مثابه مسأله مندی تحقیق | |
128 | واکاوی مراحل پژوهش اجتماعی با تاکید بر روشهای کمی و کیفی | |
129 | ویرایشِ زبانی (فنّی یا صوری، و نگارشی)، علمی و عملی | |
130 | ویرایشِ زبانی (فنّی یا صوری، و نگارشی)، علمی و عملی | |
131 | ویرایشِ زبانی (فنّی یا صوری، و نگارشی)، علمی و عملی (مخصوص ناجا) |
نمایش ۱ تا ۱۳۱ مورد از کل ۱۳۱ مورد.