دوره های برگزار شده مرکز آموزش های تخصصی آزاد در سال ۱۳۹۴
ردیف | عنوان دوره برگزار شده | |
---|---|---|
1 | آشنایی با حیطههای معناشناسی و کاربرد آن در مطالعات قرآنی | |
2 | آشنایی با شیوه های گردآوری داده در مطالعات زبانشناختی:معرفی چند نمونه ابزار | |
3 | آشنایی با کارکرد و استفاده از پایگاه داده های فرهنگی و اجتماعی | |
4 | آشنایی با ویژگیها و مولفههای داستانهای برنامه فبک و راهنمای آنها | |
5 | آشنایی با کتابخانه و استفاده از نرم افزارها و منابع کتابخانه | |
6 | آموزش آمار و روش تحقیق در علوم اجتماعی و رفتاری با تاکید بر کاربرد نرم¬افزار SPSS (از مقدماتی تا سطح متوسط) | |
7 | آموزش زبانهای سامی قدیم (مقدماتی و متوسط) | |
8 | آموزش زبانهای سامی ترم اول | |
9 | آموزش زبانهای سامی ترم دوم | |
10 | آموزش نرمافزارهای یادداشتبرداری و مهارتهای تخصصی آن | |
11 | اتواتنوگرافی (مفاهیم، رویکردها و رویه ها) | |
12 | اصول و ساختار مقاله نویسی | |
13 | بازاندیشی علم معانی بر اساس زبان¬شناسی نقش¬گرا | |
14 | بازی های روانی در روابط میان فردی | |
15 | بررسی فلسفه سیاسی اسلامی در غرب | |
16 | بررسی تطبیقی شعر معاصر ایران و عرب | |
17 | بررسی تطبیقی نقد سیادت عقلانی اسلام و غرب | |
18 | پروپوزال نویسی | |
19 | تحلیل گفتمان و مطالعات تاریخ ادبی | |
20 | تحلیل شیعه شناسی غرب(درباره اصول عقاید شیعه دوازده امامی) | |
21 | تربیت مربی فلسفه برای کودکان (تکمیلی) دور اول | |
22 | تربیت مربی فلسفه برای کودکان (تکمیلی) دور دوم | |
23 | تربیت مربی فلسفه برای کودکان (تکمیلی) دور سوم | |
24 | تربیت مربی فلسفه برای کودکان (عملی) | |
25 | تربیت مربی فلسفه برای کودکان (عملی) | |
26 | تربیت مربی فلسفه برای کودکان (مقدماتی) دور اول | |
27 | تربیت مربی فلسفه برای کودکان (مقدماتی) دور دوم | |
28 | تربیت مربی فلسفه برای کودکان (مقدماتی) دور سوم | |
29 | ترسیم و تفسیر نیمرخ شناختی کودک براساس راهنمای اصلی نسخه چهارم آزمون وکسلر | |
30 | تهیه و تنظیم مقالات علمی و پژوهشی | |
31 | تولید محتوای الکترونیکی | |
32 | چگونگی تحلیل انسجام و پیوستگی متون با رویکردی نو | |
33 | خوانش، تصحیح و پیشینه روایت رستم و سهراب | |
34 | درس گفتارحافظ خوانی: شرح و تحلیل غزلهای حافظ | |
35 | رموز اشراقی شاهنامه | |
36 | رموز اشراقی شاهنامه 2 | |
37 | روش بهره برداری از امکانات الکترونیکی در تحقیقات | |
38 | روش کیفی | |
39 | روش نقدکتاب در حوزه علوم انسانی | |
40 | روش نقدکتاب در حوزه علوم انسانی | |
41 | روش نقدکتاب در حوزه علوم انسانی ( در دانشگاه زاهدان ) | |
42 | روش نقدکتاب در حوزه علوم انسانی ( در دانشگاه کرمان ) | |
43 | زبان آرامی (سریانی) و فرهنگ و تمدن اسلامی | |
44 | شناخت و نقد منابع تاریخی و مقاله نویسی | |
45 | طبیعیات ابن سینا | |
46 | طرح نامه نویسی | |
47 | علم بدون تبیین | |
48 | فن ترجمه از فارسی به عربی و بالعکس ( کلاس اول ) | |
49 | فن ترجمه از فارسی به عربی و بالعکس ( کلاس دوم ) | |
50 | قرائت متون تخصّصی انگلیسی برای دانشجویان و پژوهشگران مطالعات قرآنی | |
51 | کاربرد الگوهای انسان شناسی از منظر قرآن کریم | |
52 | گونه شناسی زبان و ادب فارسی | |
53 | ماهیت و اصول دستیابی به «مسأله پژوهشی» در تحقیقات ادبی | |
54 | مبانی نظری، عملی تاریخ شفاهی | |
55 | مطالعات ادبیات و سینما | |
56 | مطالعات حدیثی در غرب | |
57 | معرفی نظریه جهانهای متن و تحلیل داستان | |
58 | مقاله نویسی | |
59 | مقاله نویسی | |
60 | نحوه جستجو و استفاده از منابع رایگان وب برای انجام پژوهش¬های علمی | |
61 | نظریه فرهنگی و نقد ادبی | |
62 | نگارش علمی بر اساس رتوریک | |
63 | هیپنو تراپی 1 | |
64 | ویرایشِ زبانی (فنّی یا صوری، و نگارشی) |
نمایش ۱ تا ۶۴ مورد از کل ۶۴ مورد.