کارگاه آموزشی مدیریت و برنامه ریزی استراتژیک در آموزش و پرورش
گروه علوم تربیتی شورای بررسی متون و کتب علوم انسانی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی برگزار می کند:
کارگاه آموزشی مدیریت و برنامه ریزی استراتژیک در آموزش و پرورش
دکتر بیژن عبدالهی
هیات علمی دانشگاه خوارزمی
مدیریت تغییر
آینده و آینده نگری
تعریف مدیریت و کارکرد های مهم مدیران
مفاهیم برنامه ریزی استراتژیک، تفکر استراتژیک و مدیریت استراتژیک
تعاریف استراتژی(راهبرد)
اهمیت و ضرورت تدوین استراتژی
مشکلات برنامه ریزی استراتژیک
ویژگیهای مدیران استراتژیک
مزایای مدیریت استراتژیک
موانع و مشکلات طراحی برنامههای استراتژیک
تفاوت برنامه ریزی بلند مدت با برنامه ریزی استراتژیک
شناساتی و تحلیل وضع موجود (محیط داخلی، شناسایی نقاط قوت و ضعف، اعتبار بخشی به داده ها )
شناسایی محیط خارجی ( شناسایی فرصت ها و تهدیدهای، اعتبار بخشی به داده ها )
تعیین استراتژی ( انتخاب استراتژی های مناسب، معیار های انتخاب استراتژی مناسب )
با هدف افزایش دانش نظری درباره اصول و مبانی مدیریت برنامه ریزی استراتژیک
ارتقای مهارت عملی در تدوین و طراحی برنامه ریزی استراتژیک سازمان مورد نظر
شرکت در این دوره برای کارشناسان آموزش و پرورش، مدیران مدارس، دانشجویان رشته های علوم تربیتی توصیه می شود.
شرکت در این دوره برای تمامی متخصصان و علاقمندان علوم انسانی بلامانع است.
*
مدت زمان دوره : 8 ساعت ( 4 جلسه 2 ساعته ) 1 روز
زمان برگزاری : روز چهارشنبه، ساعت 8 تا 17 تاریخ برگزاری : یکم دی ماه 95
هزینه ثبت نام: 000/200/1 ریال
اعضای هیات علمی حوزه و دانشگاه، طلاب و دانشجویان، همکاران و ثبت نام کنندگان گروهی : 000/000/1 ریال
دانشجویان پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی: 000/800 ریال
شماره کارت مرکز: 5892101144648256 بانک سپه بنام حبیب صحرائی خامسلو
***
به شرکت کنندگان گواهینامه معتبر داده خواهد شد که ارزش علمی و اداری دارد. این گواهینامه قابل ترجمه و مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است.
علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به سایت پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی www.ihcs.ac.ir مراجعه کنند.
تلفن مشاوره و ثبت نام ( در ساعت اداری ) : 88624485 سرکار خانم عبدالهی
نشانی: تهران- بزرگراه کردستان- نبش خیابان دکتر صادق آئینه وند (64 غربی)- پژوهشگاه علومانسانی و مطالعات فرهنگی
مرکز آموزشهای تخصصی کاربردی علوم انسانی
نظر شما :