دوره های برگزار شده مرکز آموزش های تخصصی آزاد در سال ۱۳۹۷
ردیف | عنوان دوره برگزار شده | |
---|---|---|
1 | آموزش مهارت های فرزندپروری به والدین دارای فرزند 2 تا 12 ساله | |
2 | آموزش مهارت های فرزندپروری به والدین دارای فرزند 2 تا 12 ساله (مخصوص همکاران) | |
3 | اهمیت و کاربرد مطالعات حدیثی و رجال در بررسی تاریخ تشیع | |
4 | ابزارهای طراحی مدل کسبوکار: نگاشت، خلق و بازآفرینی | |
5 | اخلاق و بازار | |
6 | اخلاق و جنسیت | |
7 | اخلاق و محیط زیست | |
8 | اخلاق و معنویت | |
9 | اساطیر ایرانی و آفرینش ادبی | |
10 | اساطیر جهان دوره اول: درونمایه های مشترک اساطیری | |
11 | اصل مادینه هستی و تجلی آن در فرهنگ اسلامی | |
12 | اصول فقه به شیوه تفکر انتقادی | |
13 | اصول مطالعات سکهشناختی | |
14 | اصول و ساختار نگارش مقاله علمی پژوهشی | |
15 | انسان شناسی انتقادی | |
16 | آشنایی با تصحیح نسخه خطی « طهورالاسرار فی شرح مخزن الاسرار» دور اول | |
17 | آشنایی با تصحیح نسخه خطی « طهورالاسرار فی شرح مخزن الاسرار» دور دوم | |
18 | آشنایی با روشهای تحقیق کیفی در علوم انسانی | |
19 | آشنایی با ویژگیها و مولفههای محتواهای غیرداستانهای برنامه فبک (انیمیشن، نقاشی و بازیهای مورد استفاده در حلقه کندوکاو) | |
20 | آشنایی با زبان گجراتی و کاربرد آن در مطالعات دین زردشتی | |
21 | آشنایی با مدل کسبوکار | |
22 | آشنایی با مکتب های اقتصاد کلان | |
23 | آشنایی با نرم افزار تحلیل داده های کیفی مکس کیو دی اِی MAXQDA | |
24 | آشنایی با نسخ خطی | |
25 | بررسی آراء و نظرات جدید در حوزه قرآن و حدیث | |
26 | پایاننامه نویسی (با تأکید بر گرایشهای رشته فلسفه) | |
27 | پایاننامه نویسی (با تأکید بر گرایشهای رشته فلسفه) | |
28 | پدیدارشناسی و «در جهان بودن»/ در آمدی بر پدیدارشناسی هرمنوتیکی | |
29 | تاریخ نگاری (1) گونه شناسی انتقادی مورخان و کنشگری آن¬ها | |
30 | تاریخ نگاری (2) نقد گفتمانی متن¬های تاریخ¬نگارانه | |
31 | تاریخ نگاری (3) روایت تاریخی؛ نقد بر بنیاد روایت و زبان | |
32 | تاریخ نگاری (4) نقد های پسامدرنیستی به متن های تاریخ نگارانه | |
33 | تالیف داستان های برنامه فبک | |
34 | تبیین تورات و انجیل در قرآن: رویکرد اسلامی در مطالعات تطبیقی قرآن و عهدین | |
35 | تحلیل و بررسی چهار رمان در فهرست بوکر عربی (سالهای 2011 تا 2013 و 2018 ) | |
36 | تدوین گام به گام مقاله علمی پژوهشی | |
37 | تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (دوره تکمیلی ) | |
38 | تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (دوره تکمیلی ) اصفهان | |
39 | تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (دوره تکمیلی) | |
40 | تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (دوره تکمیلی) | |
41 | تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (دوره عملی) | |
42 | تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (دوره مقدماتی ) | |
43 | تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (دوره مقدماتی ) | |
44 | تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (دوره مقدماتی ) | |
45 | تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (دوره مقدماتی ) | |
46 | تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (دوره مقدماتی ) مخصوص موسسه کیانا | |
47 | تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (دوره مقدماتی) مخصوص موسسه برهان و معرفت | |
48 | تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان مخصوص موسسه کیانا (دوره تکمیلی) | |
49 | تربیت مشاور تحصیلی (دوره اول) | |
50 | تربیت مشاور تحصیلی (دوره اول) | |
51 | تربیت و سواد رسانه ای | |
52 | ترجمه فیلم و سریال از زبان عربى به فارسى و بالعکس | |
53 | ترجمه فیلم و سریال از زبان فارسى به لهجه شامى و بالعکس | |
54 | تصحیح نسخ و متون حکمت اسلامی | |
55 | تکنیک های نوین در تاریخ شفاهی | |
56 | تیزفکری - استدلال ورزی نقادانه | |
57 | تیزفکری - اندیشیدن، پرسشگری و گفتوگوی نقادانه | |
58 | تیزفکری - دانش پژوهی نقدانه | |
59 | تئاتر و تفکر (بررسی ابعاد تفکر تئاتر در عهد باستان) | |
60 | جایگاه ارزشها در علم | |
61 | چالشهای معاصر فراروی جهان اسلام با تأکید بر نظریه تقریب مذاهب اسلامی | |
62 | چند صدایی اخلاقی در دنیای مجازی | |
63 | حکمت چین (در آینه دائوده جینگ و تفاسیر سنّتی آن) | |
64 | خبرنویسی و گزارش نویسی | |
65 | خدمات علمی تخصصی در حوزه علوم انسانی با تاکید برآزمونMSRT | |
66 | دانشنامهنگاری از منظر زبانشناسی کاربردی | |
67 | دستور تطبیقی زبانهای سامی | |
68 | دیدگاه متخصصان عرب و نحوه مواجهه با مدرنیته | |
69 | دیدگاه های پدیدارشناسانه در فلسفه میان فرهنگی | |
70 | روش تحقیق با رویکرد پژوهشهای کیفی (نظریه مبنایی استراوس و کوربین) | |
71 | زبان و معرفت در فلسفه اسلامی | |
72 | سبکشناسی سیمپسون در تحلیل متون منظوم ادبی | |
73 | سوادرسانه | |
74 | شاهنامهخوانی: شرح و تحلیل داستان بیژن و منیژه | |
75 | شاهنامه فردوسی: داستان فرود سیاوخش | |
76 | صورتبندی شناخت فلسفی جهان مدرن 1: فهم "روشنگرانه" کانتی از زمان تاریخی | |
77 | فرایند انجام پژوهش کمی | |
78 | فقه الحدیث | |
79 | فلسفه علوم انسانی | |
80 | فلسفه ورزی با کودکان و نوجوانان (7تا9) | |
81 | فلسفه ورزی با کودکان و نوجوانان (7تا9) | |
82 | فلسفه ورزی با کودکان و نوجوانان(10تا12) | |
83 | فلسفه ورزی با کودکان و نوجوانان(10تا12) | |
84 | فلسفه ورزی با کودکان و نوجوانان(10تا12) | |
85 | فلسفه ورزی با کودکان و نوجوانان(13تا16) | |
86 | فلسفه ورزی با کودکان و نوجوانان(13تا16) | |
87 | فیشبرداری و دستهبندی دادهها در پژوهش (آموزش نرمافزار onenote) | |
88 | قطعات اندیشمندان پیشسقراطی | |
89 | کاربرد نظریه در تحلیل فرهنگی وضع کنونی جامعه ایران | |
90 | کاربست الگوهای فرهنگشناختی در فهم نصوص دینی | |
91 | کاربرد فناوری اطلاعات در علوم انسانی | |
92 | کاربرد نرم افزار (QSR NVivo) در رو ش های تحقیق کیفی | |
93 | مبانی اقتصادسنجی عمومی | |
94 | متد نقد کتاب درحوزه علوم انسانی | |
95 | متد نقد کتاب درحوزه علوم انسانی | |
96 | متد نقد کتب تخصصی "علم دینی" | |
97 | متفکران عرب و بازخوانی سنت اسلامی | |
98 | مدیریت ملی و بانکداری | |
99 | مدیریت منابع با استفاده نرم افزار اِندنوت: از مقدماتی تا پیشرفته | |
100 | مساله نوشتن در علوم انسانی | |
101 | مسئله شر در الاهیات و فلسفه دینِ مدرن | |
102 | معناشناسی و مطالعات قرآنی دوره پنجم: «معناشناسی تقوا در قرآن کریم» | |
103 | مقاله نویسى علمى پژوهشى به زبان عربى | |
104 | مقدمات زبان یونانی باستان | |
105 | مقدمات زبان یونانی باستان تکمیلی | |
106 | مقدمهای بر اقتصاد کلان-مالی | |
107 | ملاحظات فلسفی در پژوهش های اجتماعی | |
108 | مهارت های زندگی (Life Skills) ( دوره دوم پنج مهارت دوم ) | |
109 | مهارت های زندگی (Life Skills) ( دوره اول: پنج مهارت اول ) | |
110 | مهارت های سخنرانی و ارائه مؤثر | |
111 | مهارتهای تخصصی تسهیلگری در فبک | |
112 | موضوعات مهم در فلسفه دین | |
113 | مولفه¬های روش و رویکرد¬ تاریخی | |
114 | مینوی پژوهی | |
115 | نحو عالی و کاربردی (با تکیه بر کتاب شرح ابن عقیل) | |
116 | نرمافزار اقتصادسنجی Eviews | |
117 | نرمافزار زوترو (Zotero) ابزار جمعآوری، سازماندهی، استناددهی و اشتراک گذاری منابع پژوهشی در حوزه علوم انسانی | |
118 | نسبت میان طبیعیات و مابعدالبیطعه در فلسفه مدرن | |
119 | نسخه شناسی و تصحیح متن | |
120 | نشانه شناسی | |
121 | نشانهشناسی تعاملات اجتماعی | |
122 | نقد ادبی و مکتب های آن | |
123 | نقد داستان کارگاه دوم : نقد روانشناختی داستان | |
124 | نقد داستان کارگاه سوم : نقد فمینیستی داستان | |
125 | نقش دانشنامهها در تولید دانش | |
126 | نگارش مقالات علمی-پژوهشی و ISI در علوم انسانی و اجتماعی | |
127 | نگارش مقاله علمی پژوهشی و شیوههای داوری و ارزیابی مقالات | |
128 | نگرشی به مفاهیم و نظریات تمدن | |
129 | هامش و حاشیه در نسخ خطی | |
130 | ویرایشِ زبانی (فنّی یا صوری، و نگارشی)، علمی و عملی | |
131 | ویرایشِ زبانی (فنّی یا صوری، و نگارشی)، علمی و عملی |
نمایش ۱ تا ۱۳۱ مورد از کل ۱۳۱ مورد.